tisdag 28 september 2010

Award




Jag har fått en Award, min första någonsin, från Pysselfarmor. TACK!

Jag vet inte riktigt hur det funkar men antar att jag ska berätta 7 saker ni inte vet om mig och därefter skicka vidare till 7 andra bloggare.

Här kan ni läsa lite om mig:

1. Min bästa vän har jag känt i över 40 år! Vi är födda med en dags mellanrum på samma BB, gick på lekis ihop och blev ritiga kompisar på lågstadiet. Sedan har det bara fortsatt...Det kallar jag en lång och trogen vänskap!

2. Jag arbetar tillsammans med ett fantastiskt gäng esteter. Vi kan skratta så att tårarna sprutar men också dela svåra stunder. Helt underbart med goda arbetskamrater!

3. Jag har en veteranmotorcykel, en Moto Guzzi från 1977. Den står avställd och bara väntar på att jag ska hinna med den. Kanske nästa sommar...

4. Jag är Stenbock. Tror egentligen inte så mycket på det här med stjärntecken men måste trots det erkänna att mycket av stenbockens karaktärsdrag stämmer in på mig, på gott och ont...

5. Jag trivs bäst när jag får gå hemma och "skrota".


6. Jag är lillasyster till en 4 år äldre storebror.


7. Jag har ridit mycket fram tills jag fick barn för 15 år sedan och är nu snubblande nära att börja igen. Vi får se hur det går.


Nu skickar jag awarden vidare till 7 andra trevliga bloggare som skänker stor glädje. Lycka till och tack igen pysselfarmor för att du gav mig chansen att berätta lite om mig själv.



blommorifonstret


livetpautanas


Annimade


andante


Bosse och brudarna


Ting och tankar

Bagarstugan

6 kommentarer:

bokhyllan sa...

Så klart jag har. Tack söta du. Blir glad i kroppen! Kram.

Lisbeth sa...

Tack tack!
Vad otroligt snällt och omtänksamt av dig!
Ha en skööön höst!
Lisbeth

millandante sa...

Tack snälla du vad jag blir glad!:)
Ska se vad jag kan skicka vidare så småningom...!

Vilken härlig blogg du har!! Nu lägger jag in dig på bloglovin!

Kram

Hanna sa...

Tack, vad glad jag blir. Ha en bra helg.
Kram
Hanna

annimade sa...

hej,
vad roligt!, min första, vad glad jag blir!
Hoppas helgen varit bra, vi ses i morgon.
Anneli

annimade sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.