tisdag 28 september 2010

Anya

Så här ser de goda potatisarna av sorten Anya ut. Hittar ni några i era butiker så slå till. Vi skrubbade dem och delade dem på längden. Sedan blev de ungstekta med lite smör, olivolja, salt och en gnutta vitlök. Mumsi, mumsi :) Hade räckt med bara potatis och lite sallad...




Små godingar!




Knaprigt stekta...



Lite höstfint i köket...Försökte hålla mig till det vita men sedan blev jag sååå sugen på lite färg. Hittade det här tyget på Village.




En ny duk till bordet och lite "pynt" fick också följa med hem. Det är så härligt nu när lila, en av mina favoritfärger sedan länge, återigen blivit så populär. Bäst att passa på...



1 kommentar:

Pysselfarmor sa...

Det är något väldigt konstigt med din sida...i min blogglista, Bloglovin, så ser jag att du lagt ut om din Award du fick av mig men när jag klickar på awardinlägget så blir informationen att sidan inte finns och så öppnas din blogg och då är det inlägget 28 september om Anya som visas....ligger det i utkast eller har du tagit bort inlägget? Bara en liten fundering om vad det för märkligt med din sida.