torsdag 25 november 2010

pysselfabriken

Pysselfabriken har kört dubbla skift för att hinna klart i tid. I år ska jag sälja mina alster hos en kollega som öppnar julmarknad i sin vedbod. Spännande! Hur kommer det att gå? Tänk om allt tar slut första helgen eller tänk om inget blir sålt...Det kanske inte kommer en enda kund...
Jag var där och lämnade mina saker igår. Butiken ligger så mysigt inne på gården i en hallandslänga. Snön, lite tända ljus och julstämningen bara infann sig. Mysigt!!!
Det gör ju egentligen ingenting hur det går...

Här är lite bilder på en del av det jag lämnade igår

Ljuslyktor







Små änglar


Korthållare




Muddar



Några sjalar
Dessutom kommer det att säljas kuddar, grytlappar, betong, ljus, akvareller och lite annat fint hantverk.



1 kommentar:

annimade sa...

Du är ju fantastisk! Måste åka dit och titta. Hinner inte i helgen men nästa - så allt får inte ta slut nu.
Ha en bra helg så ses vi på måndag!
Anneli