torsdag 10 september 2009

Redan torsdag

Var blev den här veckan av? Nu är det redan torsdag igen och en hel vecka sedan förra inlägget. Mycket att göra både här hemma och på jobbet och då får man prioritera...
Idag har vi haft ett underbart sommarväder med sol och värme. Hoppas det varar länge. Havet håller 18 grader rapporterade en granne som varit och badat och lite sugen är jag allt på ett dopp till innan hösten slår till på riktigt.

Idag var det ledig förmiddag igen och "veckans bröd" blev grova frallor med rågkross, vetekross och linfrö. Mycket saftiga och försvinnande goda. Recept kommer senare.


Jag hann fixa till rabatterna på baksidan på förmiddagen. Efter jobbet tog jag resterande och sonen klippte alla kanter. Nu är det riktigt fiiint! Några blommor fick följa med in.

En snabb lunch innan jag for iväg till jobbet. I sista sekunden som vanligt...Idag var jag på fritids och barnen valde att vara ute nästan hela tiden. Vi har spelat spel, sytt och småpratat. Visst har fritidsjobbet sina fördelar...


Inga kommentarer: