fredag 23 juli 2010

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här på bloggen. Tiden går så rysligt fort när man är ledig. Dagarna bara försvinner iväg...Tänkte därför ge en liten snabb överblick om vad som är på gång:
Först och främst så njuter vi av den underbara sommaren! Vädret är verkligen perfekt med mycket sol och några uppfriskande regnskurar till trädgården. Vi har badat nästan varje dag och vattnet var 23 grader när vi senast mätte temperaturen. UNDERBART!!!




Vi har nu ett vitt kökstak! Allt är nästan klart, bara några lister kvar att sätta på plats. Så ljust och härligt det blir med vitt istället för furu. Nu vill jag bara tapetsera om också...



Lusten att slöjda har vaknat till liv. En krona i blandade tekniker och material ska så småningom få pryda köket.


Nästan klar...gräs, filt, linne, renfana, aluminium och lite annat smått och gott. "Man tager vad man haver"



Virkning på lediga stunder...inspirerad av en annan fin blogg som du kan se här.


Armband med roliga knappar kan man ju inte få för många av!




Och till sist så fotar jag en del med kameran och plockar lite i trädgården och med mina krukor.



Taklöken har jag planterat i en liten kruka och satt på altanbordet. Den verkar klara värmen bra. Andra blommor dukar under när solen gassar på.
Ja det var lite om vad som är på gång Hos Anna-Lena
Ha en fortsatt go sommar!



3 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Tack för kommentaren.....
Vilken fin krona du har gjort! Jättesnygg!

Pysselfarmor sa...

Tack för kommentaren.....
Vilken fin krona du har gjort! Jättesnygg!

Hanna sa...

Jätte fint du har gjort.
kram
Hanna