torsdag 12 november 2009

Virkat och gott

Nu är det torsdag igen och jag börjar jobba klockan 12. Då hinner man med en del på förmiddagen. Först ett tandläkarbesök, därefter handling och lite plock här hemma. Kanske blir tvätten ochså klar...Det är detta som av min familj kallas LEDIGHET!!! Pust, nu tar jag en kaffepaus vid bloggen ( det behöver de ju inte veta om, fniss...)


Igår var sonen och jag ensamma hemma. Efter hans spelning lyxade vi till det med en god kvällsmat. Laxburgare, pitabröd, coleslaw och lite grönsaker. Snabbt och riktigt gott!
På köpet fick vi en trevlig stund tillsammans i köket!


Min virkade basker blev också klar frammåt natten. Kanske inte riktigt lika uppskattad av samtliga familjemedlemmar men smaken är ju olika :)


Nu är rasten snart slut. Ha en bra torsdag!

Inga kommentarer: