måndag 17 maj 2010

17 maj

Så är jag hemma igen och det värsta är förhoppningsvis över. Inte så farligt som jag trodde men skönt att det är gjort. Tur att det finns hjälp att få och en tacksam tanke till all fantastisk vårdpersonal. Jag känner mig så väl omhändertagen!
Nu har jag precis tagit en kort promenad i trädgården med kameran som sällskap. Vad fort allt händer nu!


En stilig charmör önskade mig välkommen hem...




Förgätmigej i ljuvaste bått





Gullvivor i värmande gult




Och så en stilig liljekonvalj som....



...småpratar med en vild viol.
Alla trädgårdens ruffigaste hörn!



3 kommentarer:

Patrik sa...

Åh så skönt för dig att komma hem igen!
Kram
Hanna

Unknown sa...

Hej
Vilken trevlig gubbe du har (i trädgården)!
Oj så ont du har haft, har själv varit med om det...

Hoppas att du nu får njuta av dina vackra blommor.

Kramar
/Maggan

millandante sa...

Välkommen hem! Förstår att det är skönt!! Njursten ska visst göra VÄLDIGT ont... hoppas det är över nu för din del!!
Kram